tisdag 30 november 2010

Nu förstår jag.....

Är du en av alla dom som blivit hänvisad lite tokigt..... ?

Gick in på Bloggtoppen.se för att kolla lite statistik.... o nu förstår jag varför jag har massor med besök
men inte en själ som berättar att dom varit här, ni har helt enkelt kommit helt j.....a fel, som att be om att få bli körd till Storkgatan och hamna på Lövsångargränd, (fågel som fågel) eller att be om att få bli kopplad till
.... ja ni fattar principen. På bloggtoppen finns det översikter på en massa olika bloggar, och hamnar man på min översikt finns det länkar till andra bloggar, "om du gillar denna blogg kanske du även gillar dom här....."
o på samma sätt länkas jag från andra bloggar, i denna sköna samling fanns, en blogg om heminredning, en blogg om mat för ryggsäck och kajakturer, ännu en om heminredning och pyssel, en blogg som hette fet ful och motbjudande......, en med en slogan " fram för hällsosamma äldreboenden", och slutligen en hänvisning till en blogg som är nedlagd..... Jaa vad ska man säga, jag förstår om du som blivit hänvisad hit känner dig lite vilsen.
Du har nu hamnat hos en 40 åring, vars hem inte varit i närheten av en heminredningstidning, det enda som ryms i hennes ryggsäck är jobbdatorn, pysslet inskränker sig till pyntning av adventsljusstaken, och hon hoppas det dröjer åtminstonde 30 år innan hon får stifta bekantskap med äldreboenden.
Länkningen till fet/ful och den nedlagda bloggen lämnar jag tillsvidare utan kommentar.
Men jag hoppas ändå du vill stanna........ du är hur som helst hjärtligt välkommen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar