onsdag 24 november 2010

är så nyfiken..... Vem är DU???

Har haft 7 besökare på min sida 2 långväga och 5 lokala......, de långväga kommer från USA och Kroatien.... undrar hur mycket dom förstod av det dom läste, men ni andra, alla ni som förstår vad jag skriver, GRATTIS, det är inte alltid jag själv gör det. Men en liten kommentar kanske, så jag vet att du varit här.
Sitter hemma i min soffa.... struntade i att campa under skrivbordet på jobbet, tempraturen sjönk och vattnet förvandlades till lite mindre vattnig nederbörd, skulle inte drista mig till att kalla det för snö, men åtminstonde något åt det hållet!!
Nu ska jag med kaffekoppen i höger hand gå på långpromenad, bloggpromenad. Kanske jag hittar några nya pärlor att lägga till min lista av cyberfavoriter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar